Thursday 27 June 2013

CINTAI AKU :')

3.45 a.m .
Waktu2 cenggini memang sesuai nak solat sunat .
Istikharah .Alhamdulillah. *tears
Sebenarnya ALLAH sentiasa beri peluang untuk kita untuk berubah -ibu-
Bila buntu barulah nak mencari DIA. -ayah-
Sebenarnya dimana kamu letak ALLAH dihati kamu? -ustaz-
*diam
*nanges lagi
Memang,aku hanya mencari DIA bila aku buntu
Memang,aku selalu sia-siakan peluang yang ALLAH selalu bagi
Memang akulah insan yang paling rugi. Rugi okay,rugi.


Waktu-waktu macam ni selalu nya tido dah tak ingat dunia
Tapi pagi ni.. tah, maybe banyak sangat benda yang kusutkan fikiran aku
So, dengan muka tak malu aku pun mengadu dekat DIA .
Padahal sebelum ni nak bangun boleh bilang dengan jari tangan
Tu pun tak cukup. Ahhhhhh! malunya .. 
*potong cili laju2..
Ya ALLAH, cintai aku sepertimana aku mencintai-MU.

No comments:

Post a Comment